L’Oréal Professionnel is hét befaamde merk voor haarspecialisten wereldwijd.

Door onze passie voor trends en ons vooruitstrevend onderzoek kan het merk  aan  kappers de mogelijkheid geven om de ster, die in elke vrouw verscholen zit, naar boven te halen.

Sinds de creatie van de eerste onschadelijke haarkleuring door Eugène Schueller in 1909,  staat onderzoek en innovatie centraal binnen L’Oréal Professionnel.

4000 personen doen  vandaag aan onderzoek binnen de groep L’Oréal en ze ontwikkelen nieuwe formules die aan de meest veeleisende verwachtingen voldoen op basis van prestatie, gezondheid en veiligheid. Deze nieuwe formules zijn telkens getest door de grootste namen in de kappersindustrie alvorens ze op de markt gebracht worden.

Mode is één van de kernwaarden van L’Oréal Professionnel. De partnerkappers zijn backstage aanwezig op meer dan 800 modeshows wereldwijd zoals o.a.  Kenzo, Sonia Rykiel ou Chloé.

L’Oréal Professionnel is een bron van inspiratie en begeleidt hun kappers om hun klanten van de aller nieuwste IT-looks te voorzien.

L’Oréal Professionnel investeert in de ontwikkeling van het beroep op gebied van educatie, begeleiding van hun business en de heruitvinding van het concept ‘ innovatie kapsalons’ dat in dezelfde lijn ligt met de verwachtingen van hun klanten.